mk one Moderator Archivist Retrobike Rider BoTM Winner Gold Trader Kona Fan Feedback View Jan 3, 2023 #1 Never really wear it, think I got it free of John so happy to pass it on if anyone is in need of a warmer head. Will give it a wash before sending out. PM me if interested, quite busy at moment so please bear with me. Last edited: Jan 4, 2023
Never really wear it, think I got it free of John so happy to pass it on if anyone is in need of a warmer head. Will give it a wash before sending out. PM me if interested, quite busy at moment so please bear with me.
legrandefromage Bin Monkey BoTM Winner PoTM Winner GT Fan Feedback View Jan 3, 2023 #3 is that retro dirt?
FluffyChicken Archivist Retrobike Rider Feedback View Jan 3, 2023 #5 I was wearing mine when everything was frozen a few weeks back. Keeps the ears lovely and warm.
mk one Moderator Archivist Retrobike Rider BoTM Winner Gold Trader Kona Fan Feedback View Jan 4, 2023 #6 legrandefromage said: is that retro dirt? Click to expand... Not splitting sorry.