Jakob Gold Trader Feedback View Oct 17, 2016 #1 These rims are unused, bought them last year but couldn't accomplish my build. Up for grabs £110 SOLD Attachments IMG_2675.webp 15 KB · Views: 563 IMG_2676.webp 33.2 KB · Views: 563
These rims are unused, bought them last year but couldn't accomplish my build. Up for grabs £110 SOLD
Yetidh9 Gold Trader Feedback View Oct 19, 2016 #2 Re: Stans No tubes ZTR Alpha 340 32H rims Jakob, jeg holder lige øje med dem her. Måske kunne jeg godt burge dem... nogen chance for noget byte?
Re: Stans No tubes ZTR Alpha 340 32H rims Jakob, jeg holder lige øje med dem her. Måske kunne jeg godt burge dem... nogen chance for noget byte?
Jakob Gold Trader Feedback View Oct 19, 2016 #3 Re: Ok, tror desværre ikke der er så meget jeg kan bruge ved et eventuelt byt.
Yetidh9 Gold Trader Feedback View Oct 19, 2016 #4 Re: Stans No tubes ZTR Alpha 340 32H rims ok... Hvis du på et tidspunkt tænker at tage lidt af prisen så lad mig det vide... Gider du ikke også male bredden på dem. Jeg kan ikke se om det er den første eller anden version
Re: Stans No tubes ZTR Alpha 340 32H rims ok... Hvis du på et tidspunkt tænker at tage lidt af prisen så lad mig det vide... Gider du ikke også male bredden på dem. Jeg kan ikke se om det er den første eller anden version