Retrobike Forum Index

It is currently Sat Dec 10, 2016 7:59 am

* Login   * Register * Search  * FAQ



Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat Mar 07, 2009 5:41 pm 
retrobike rider
retrobike rider
User avatar

Joined: Fri Oct 28, 2005 1:10 am
Posts: 4473
Location: Bristol
@Gibbleking,
she's not on this site.

@Dyna-ti,
mine's a real ale. 'Ere, seeing as yer flush, gimme some pork scratchings too! :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Mar 07, 2009 9:17 pm 
retrobike rider / Gold Trader
retrobike rider / Gold Trader
User avatar

Joined: Fri Oct 10, 2008 8:44 pm
Posts: 3584
Location: Wherever it is, I'm being just that little bit more Lance
Not sure. I won a nasty shirt contest at a work beach party and got a bottle of rum - not much good when you don't drink. I also won a box of trout fishing flies, though not for my nasty shirt.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Mar 07, 2009 10:54 pm 
Dirt Disciple

Joined: Wed Dec 17, 2008 11:52 am
Posts: 90
1. Five bags of Benson's crisps, salt'n'vinegar i think, for a prime.


Last edited by zangolin on Mon May 04, 2009 9:00 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 08, 2009 4:45 am 
Retro Guru
User avatar

Joined: Wed Apr 23, 2008 9:57 pm
Posts: 2437
Location: Kent UK
B3 wrote:
£119 on the lottery


You beat me then! I've just won the princely sum of £14.78 on the lottery today! Well actually, if you're being picky, it's yesterday now. ;)

Yay! Go me! :lol: :lol:

I nearly forgot to mention that the most useless thing I won was a copy of the computer game Asterix and the Magic Cauldron for the Amstrad CPC464. At the time I didn't even have one of these (and I still don't). :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 08, 2009 11:30 am 
King of the DuckBoard
King of the DuckBoard

Joined: Sun Jan 28, 2007 12:30 pm
Posts: 21466
These for coming 3rd in a race and 7th. Other wise haven't won any thing else.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 08, 2009 2:19 pm 
West Midlands AEC
West Midlands AEC
User avatar

Joined: Wed May 14, 2008 11:06 pm
Posts: 6266
Location: Stow on the Wold, Glos
dyna-ti wrote:
daj wrote:
dyna-ti wrote:
in primary 5 i came second in a design a no smoking poster competition :lol:
My best mate won :evil: .And its been a point of many arguments over the last 30 years
You see ,my design, i thought up myself ,His, he plagiarized from a government sponsored campaign poster already IN the school

Thats all i've ever won :cry:


Unless I have missed something you came 2nd?? :lol: :lol:



Yeah ,But i was ROBBED!! :lol: :lol:
----------------------------------------------------------


I've just thought of something else i won
A coca cola Gold Yo-Yo back in 80 something,well i had the ring pull and was all excited :D
I put it behind the clock in the living room[for safe keeping]
When i got home from school i discovered my mum had binned it thinking it was rubbish[she frikkin cleaned anything :lol: ]
The bins had also been collected so there was zero chance of retrieval

I was sad for weeks :cry:
Those Gold yo-yos were bloody rare ,i think there was only 100 worldwide


I like your way of thinking !!! Does this mean watford won the FA cup in 1984??? :D :D :D :D

( I remember them YO-YOs they were a big crazy fad when at school :D )


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 08, 2009 11:10 pm 
Gold Trader / MacRetro rider
Gold Trader / MacRetro rider
User avatar

Joined: Sun May 25, 2008 11:03 am
Posts: 18218
Location: Sunny Glasgow
daj wrote:

I like your way of thinking !!! Does this mean watford won the FA cup in 1984??? :D :D :D :D



Without a doubt,im suprised you're even asking :D








--------------------------------------------------------
PSST-who are watford :?
--------------------------------------------------------


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 11, 2009 9:44 pm 
Dirt Disciple

Joined: Wed Dec 17, 2008 11:52 am
Posts: 90
Mug


Last edited by zangolin on Mon May 04, 2009 8:54 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 11, 2009 9:52 pm 
King of the Skip Monkeys
King of the Skip Monkeys
User avatar

Joined: Wed Nov 07, 2007 4:34 pm
Posts: 26183
Location: Moomin Valley
The freedom of the great city of Cheeselton

'twas a dire time back in 1884 when I came across Cheeselton - it had been ravaged by war, pestelance and naff cheese - the great LeGrandeFromage put an end to all this! By jove!


I won the freedom of the city and all the cheese I could scoff....



BTW - I may have had 1 or 2 beers before typing this.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 11, 2009 10:30 pm 
Feature Bike
Feature Bike
User avatar

Joined: Fri Aug 11, 2006 8:13 pm
Posts: 1143
Location: York-ish UK
A Mars bar [King size I think, although maybe they weren't invented yet] for doing robotics at a Norfolk disco in about 1982.

8)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5

All times are UTC [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: BerthaPog and 17 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  

About Us

Follow Retrobike

Other cool stuff

All content © 2005-2015 Retrobike unless otherwise stated.
Cookies Policy.
bikedeals - the best bike deals in one place
FatCOGS - Fat Chance Owner's Group

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group