FB spamming countering

joe careless

Senior Retro Guru
Feedback
View
This particular one turned up on the Antur Stiniog DH fb group page. Normally it gets clicked as spam, however we thought that as FB does bugger all about them we'd have some fun...Bonjour,Mr et Mme
Ce message s'adresse aux particuliers , ou à tous ceux qui sont dans le besoin d'un prêt particulier pour reconstruire leur vie .
vous êtes à la recherche de prêt pour soit relancer vos activités soit pour la réalisation d'un projet ,
soit pour vous acheter un appartement mais vous êtes interdit bancaire ou votre dossier à été rejetté à la banque.
Jes suis un particulier j’octroie des prêts allant de 1.000 à 50.000.000 € à toutes personnes capable de respecter les conditions . Mon taux d’intérêt est de 3% l'an.
Si vous avez besoin d'argent pour d'autres raisons , n’hésitez pas à me contacter pour plus d'informations. particuliers sérieux et honnêtes. merci de me contacte par
E-mail :
See Translation
Like · · Unfollow Post · 3 hours ago

Bonjour! Thanks for your kind offer of a loan, I'll put you in touch with my Nigerian uncle.
3 hours ago · Unlike · 8

Joe Sutherland Je suis désolé de dire cela ici, au pays de Galles notre monnaie s'est effondrée et maintenant seulement le commerce avec des moutons, nous avons beaucoup de moutons ici, ils sont tous sur la place, nous avons même les faire pousser dans des grottes. merci je pars pour creuser un nouveau hobbit maison.
3 hours ago · Like · 4
 
Mr and Mrs
This message is addressed to individuals, or those who are in need of a particular loan to rebuild their lives.
you are looking for a loan or raise your business or for a project,
either you buy an apartment but you are banned or bank rejects your application has been to the bank.
Jes I am an individual provides loans ranging from 1,000 to € 50 million to all persons able to meet the conditions. My interest rate is 3% per annum.
If you need money for other reasons, do not hesitate to contact me for more information. serious and honest individuals. thank you for contacting me by
E-mail:
joe sutherland AKA joe careless..
I am sorry to say that here in Wales our currency collapsed and now only trade with sheep, we have many sheep here, they are all over the place, we even grow them in caves . thank you I'm going off to dig a new hobbit house.


courtesy of google translate
 
Back
Top