Retrobike Forum Index

It is currently Sat Dec 10, 2016 6:28 am

* Login   * Register * Search  * FAQ



Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun Apr 04, 2010 8:40 pm 
Retro Guru
User avatar

Joined: Mon Feb 15, 2010 10:37 am
Posts: 723
Location: berkshire
they are fantastic Steve, take both out one after the other and enjoy the joy of alpinestar owner ship. hope the weather holds.

i think it should be a rule that every member of retro bike should have an alpinestars because they are so cool 8)

infact cancel that Steve as you own most of the alpinestars in the UK :lol: :lol: :lol:

cheers

stubbsy


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Apr 04, 2010 9:21 pm 
B.o.T.M. Winner / Feature Bike
B.o.T.M. Winner / Feature Bike
User avatar

Joined: Thu Jul 07, 2005 5:07 pm
Posts: 583
Location: Berlin, Germany
cool colours! love neon!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Apr 04, 2010 10:22 pm 
retrobike rider / Gold Trader
retrobike rider / Gold Trader
User avatar

Joined: Tue Nov 03, 2009 2:43 pm
Posts: 12370
Location: At the pinnacle of fuckwittery
stubbsy wrote:

infact cancel that Steve as you own most of the alpinestars in the UK :lol: :lol: :lol:

cheers

stubbsy


PMSL, cheers stubbsy :lol: :lol: :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Apr 04, 2010 10:23 pm 
retrobike rider / Gold Trader
retrobike rider / Gold Trader
User avatar

Joined: Tue Nov 03, 2009 2:43 pm
Posts: 12370
Location: At the pinnacle of fuckwittery
mikee wrote:
christ that made the hairs stand up on the back of my neck

no-one does graphics like alpine stars



absolutely no-one :wink: :wink: :)

Tbh, the hairs on the back of my neck stand up every time I look at these two bikes. They really are soooo coool imo 8) 8) 8)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Apr 04, 2010 11:32 pm 
North Wales Deputy AEC
North Wales Deputy AEC
User avatar

Joined: Sun Apr 30, 2006 12:50 am
Posts: 6218
MSR graphics weren't so bad... ;-)

Mr K


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 05, 2010 9:43 am 
Old School Grand Master
User avatar

Joined: Mon Jun 25, 2007 8:37 am
Posts: 3146
Location: Whiskey bent & hellbound!
Very nice :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Apr 21, 2010 12:49 pm 
Old School Hero
User avatar

Joined: Thu Nov 19, 2009 11:02 am
Posts: 243
Location: Farnham, Surrey
A little too big for me and a shocking lack of multi-coloured anodized goodness everywhere but my god I am jealous of you sir :p


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Apr 21, 2010 12:59 pm 
retrobike rider / Gold Trader
retrobike rider / Gold Trader
User avatar

Joined: Tue Nov 03, 2009 2:43 pm
Posts: 12370
Location: At the pinnacle of fuckwittery
Mr Footlong wrote:
A little too big for me and a shocking lack of multi-coloured anodized goodness everywhere but my god I am jealous of you sir :p


Cheers Nick,

I never had any ano BITD (as a poor paperboy :lol: :lol: ) so I'm definitely not gonna start now, there's an Alpinestar project in the pipeline for all that faded chintz, just for a laugh. :wink:

At 8'4" or whatever you are, I guessed you'd have liked a slightly larger frame anyway :lol: :lol:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 35 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  

About Us

Follow Retrobike

Other cool stuff

All content © 2005-2015 Retrobike unless otherwise stated.
Cookies Policy.
bikedeals - the best bike deals in one place
FatCOGS - Fat Chance Owner's Group

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group