Retrobike Forum Index

It is currently Mon Dec 05, 2016 6:08 pm

* Login   * Register * Search  * FAQ



Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 31, 2008 4:58 pm 
Retro Guru
User avatar

Joined: Mon Oct 13, 2008 11:14 pm
Posts: 2817
Location: London
Quadra 10's? Oh c'mon fella, think back....you get a bike with that level of componentry you sure as shit ain't gonna be running Quadra's! Get them swapped for some early Judy's or Pace forks this instant!! :P


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 31, 2008 10:41 pm 
Retro Guru
User avatar

Joined: Tue Sep 25, 2007 2:20 pm
Posts: 871
Location: Huddersfield
LeeDevelopment wrote:
Quadra 10's? Oh c'mon fella, think back....you get a bike with that level of componentry you sure as shit ain't gonna be running Quadra's! Get them swapped for some early Judy's or Pace forks this instant!! :P


Heh heh heh - already on it fella!

Got some RC35's waiting for the right size crown and a service from Tim @ justbackdated.

Watch this space :wink: 8)

Dave.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Feb 21, 2009 12:18 pm 
Retro Guru
User avatar

Joined: Tue Sep 25, 2007 2:20 pm
Posts: 871
Location: Huddersfield
Finally I got the RC35's on 8) :)

Thanks go to Tim for sorting me out with a 1.25" crown :)

Dave.


Attachments:
ed 008.jpg
ed 008.jpg [ 187.92 KiB | Viewed 1546 times ]
ed 009.jpg
ed 009.jpg [ 192.95 KiB | Viewed 1546 times ]
ed 010.jpg
ed 010.jpg [ 198.26 KiB | Viewed 1546 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Feb 21, 2009 12:31 pm 
Retro Guru
User avatar

Joined: Wed Apr 12, 2006 4:23 pm
Posts: 2596
Location: leicester
and crank caps ;)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Feb 22, 2009 9:25 pm 
Retro Guru
User avatar

Joined: Wed Jan 02, 2008 10:45 pm
Posts: 739
Location: Suffolk-Stratford-Suffolk.
Looking real sweet now dave...... those RC35's and smokes make a real difference. 8)

My elite is well underway now..... lets hope I can get near the standard of your one! BTW.... what size seatpost am I going to need? As usual, it's not the same as the Aluminium "O".... shame, I would have had a nice post to fit otherwise!

I've counted 6 elites here now. Looking forward to getting mine together.

Cheers,
boy"O"boy


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Feb 22, 2009 10:11 pm 
retrobike rider
retrobike rider
User avatar

Joined: Fri Nov 11, 2005 10:58 am
Posts: 972
V Nice bike dude.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Feb 23, 2009 10:02 am 
Old School Grand Master
User avatar

Joined: Tue Oct 09, 2007 3:12 pm
Posts: 3900
Location: The Shire
VERY nice. 8)

That's looking just 'right'.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: blak_byke, Google [Bot], jimi911, shamobius, shinobi and 31 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  

About Us

Follow Retrobike

Other cool stuff

All content © 2005-2015 Retrobike unless otherwise stated.
Cookies Policy.
bikedeals - the best bike deals in one place
FatCOGS - Fat Chance Owner's Group

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group