Retrobike Forum Index

It is currently Sun Dec 11, 2016 5:28 am

* Login   * Register * Search  * FAQ



Post new topic Reply to topic  [ 224 posts ]  Go to page Previous  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 23  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 12, 2010 11:55 am 
retrobike rider / Gold Trader
retrobike rider / Gold Trader
User avatar

Joined: Tue Nov 03, 2009 2:43 pm
Posts: 12370
Location: At the pinnacle of fuckwittery
you have no idea what they'd have been going on :wink:

Anways, in all seriousness, the P20 looks stunning, and I still struggle to believe that it's that light, but it's soooo coool that it is.

Just ditch the red ano and it'd be perfect, imo. :wink: :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 12, 2010 1:22 pm 
retrobike rider / Gold Trader
retrobike rider / Gold Trader

Joined: Mon Oct 15, 2007 9:05 pm
Posts: 9245
Another build! Its had more builds than Barratt Homes. :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 12, 2010 6:07 pm 
BANNED USER
BANNED USER

Joined: Tue Jan 09, 2007 8:41 pm
Posts: 10015
Cheers steve.. appreciate your comments, :) , I am actually in a process at the mo to try and shave a little more weight off her in rigid guess tbh.. ;)

I really like the Red ano.. so it stays fella.. ;) soz.. :lol: :lol:


Last edited by Sithlord on Mon Apr 12, 2010 6:37 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 12, 2010 6:33 pm 
BoTM Winner / Gold Trader / Rider
BoTM Winner / Gold Trader / Rider
User avatar

Joined: Wed Aug 27, 2008 3:14 pm
Posts: 10250
Location: Devon
Wow looking good Si, hope to see this bike one day mate. And have a go :wink: :lol: :lol:


Last edited by rojo on Mon Apr 12, 2010 6:53 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 12, 2010 6:47 pm 
BANNED USER
BANNED USER

Joined: Tue Jan 09, 2007 8:41 pm
Posts: 10015
Thanks rojo..... appreciated... :) ... and your'd be very welcome to a quick spin chap.. ;) , it'll blow you away.. :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 12, 2010 7:01 pm 
BoTM Winner / Gold Trader / Rider
BoTM Winner / Gold Trader / Rider
User avatar

Joined: Wed Aug 27, 2008 3:14 pm
Posts: 10250
Location: Devon
Sithlord wrote:
Thanks rojo..... appreciated... :) ... and your'd be very welcome to a quick spin chap.. ;) , it'll blow you away.. :lol:



SWEET :!: :!: :!: :!:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 12, 2010 9:39 pm 
retrobike rider
retrobike rider
User avatar

Joined: Fri Aug 08, 2008 2:36 pm
Posts: 16750
Location: Yorkshire, England
So how much is it weighing now in actual ridable format ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 12, 2010 10:00 pm 
BANNED USER
BANNED USER

Joined: Tue Jan 09, 2007 8:41 pm
Posts: 10015
I've not had the main scales out yet,, just weighed the individual parts that are being replaced on my small digi's,, and so far all the pieces are lighter than the ones that they replace,, so its heading towards my target weight.. ;)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 12, 2010 10:36 pm 
Retro Guru
User avatar

Joined: Thu Aug 02, 2007 6:01 pm
Posts: 545
Location: Coquitlam, Canada
I remember as a spotty youth BITD I could never really understand the fuss around Ritchey frames..

..as I've got older I have definitely come to appreciate the understated beauty and subtle yet impressive design.. so there is a benefit to getting old! :shock:

Anyway.. that is one lovely bike you have there sir!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 12, 2010 10:51 pm 
Dirt Disciple
User avatar

Joined: Wed Jan 06, 2010 11:32 am
Posts: 60
beautiful bike:)

could you tell us a bit how,s the ride?
do you take it to the limits or are you taken there?

cheers christof


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 224 posts ]  Go to page Previous  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 23  Next

All times are UTC [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  

About Us

Follow Retrobike

Other cool stuff

All content © 2005-2015 Retrobike unless otherwise stated.
Cookies Policy.
bikedeals - the best bike deals in one place
FatCOGS - Fat Chance Owner's Group

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group